Drukuj

Kierownik
mgr Aneta Bohun
Rozkłady zajęć dydaktycznych

paw. A II piętro
pok. 206

tel. 12 683 12 38
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 zastępca Kierownika mgr Beata Tukendorf
specjalista mgr Agnieszka Ślęzak
Pensum
Rezerwacja sal dla celów dydaktycznych

paw. A II piętro
pok. 204

tel. 12 683 14 76
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referent Administracyjny mgr Ilona Grzegorczyk
Referent Administracyjny mgr inż. Łukasz Michalik
Pomoc materialna dla studentów, ubezpieczenia zdrowotne studentów

  • poniedziałek - piątek 9:00-14:00

paw. A II piętro
pok. 203

tel. 12 683 13 80
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Specjalista mgr Agnieszka Nowak
Rozkłady zajęć dydaktycznych

paw. A II piętro
pok. 205

tel. 12 683 15 05
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obszary działania

  1. Organizacja procesu dydaktycznego – rozkłady zajęć dydaktycznych.
  2. Rezerwacja sal i obiektów sportowych dla celów dydaktycznych (egzaminy, zaliczenia, zebrania org. dotyczące toku studiów), oraz wynajmy podmiotom zewnętrznym.
  3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem kosztów poniesionych przez Uczelnię w związku z praktykami, obozami szkoleniowymi i zajęciami w terenie.
  4. Pomoc materialna dla studentów (stypendia, miejsca w domach studenckich, zapomogi).
  5. Ubezpieczenia  zdrowotne studentów powyżej 26 roku życia.
  6. Sporządzanie sprawozdań w zakresie pomocy materialnej oraz GUS o liczbie studentów.
  7. Rozliczanie finansowe działalności kół naukowych, organizacji studenckich i doktoranckich działających na AKF.
  8. Prowadzenie ewidencji planów obciążeń i rozliczeń godzin dydaktycznych nauczycieli akademickich.